S rostoucím zájmem o preventivní medicínu a uvědomělý životní styl se nutraceutika stávají více než jen produktem - stávají se investicí do zdraví. To platí zejména pro evropské spotřebitele, kteří si cení každého eura investovaného do svého zdraví z hlediska účinnosti a dlouhodobých přínosů.
Proč je důležité prezentovat nutraceutika jako investici?
Moderní spotřebitel se nechce "léčit", chce se vyhnout nemoci. A místo čekání na první příznaky stále více lidí volí proaktivní přístup - posilování imunity, podporu trávení, ochranu srdce a nervového systému v předstihu.
Umístění produktů NSP jako "investice" funguje na několika úrovních:
- Finanční stránka - pravidelná suplementace je levnější než rekonvalescence po nemoci.
- Emocionální - důvěra v budoucnost a kontrola nad vlastním blahobytem.
- Racionální - nutraceutika NSP podléhají kontrole kvality a klinickým studiím potvrzujícím jejich účinnost.
Jaké produkty NSP jsou k dispozici v Evropě a jsou vhodné pro tento přístup?
- Vitamíny a minerály - Super Complex - kompletní komplex vitamínů a minerálů pro každodenní podporu organismu.
- Power Greens 450 g - posiluje imunitu, detoxikuje, nasycuje antioxidanty.
- Super Omega-3 EPA - chrání kardiovaskulární systém, podporuje mozek a klouby.
- Zinek ALT - podpora imunitního systému a obnova tkání.
- Bifidophilus Flora Force - obnovuje a podporuje mikroflóru trávicího traktu, základ silného imunitního systému.
- Chlorofyl tekutý - přírodní detoxikace a ochrana buněk.
- Liver Health (výtažky z artyčoku, ostropestřce mariánského aj.) - pro podporu jater a celkovou očistu organismu.
Co říkají odborníci o nutraceutikách NSP?
Dr. Emma Müller (lékařka, nutricionistka, Německo)
"Sama jsem se k nutraceutikům dostala po komplikované operaci, kdy tradiční medicína přestala pomáhat. Po přechodu na programy NSP jsem se nejen uzdravila, ale také jsem viděla, jak systematický přístup k výživě, vyživování a regeneraci přináší trvalé výsledky. Nyní tyto produkty s důvěrou doporučuji i svým pacientům jako investici do dlouhého aktivního života."
Sophie Laurent, nutriční terapeutka, trenérka vztahů se zákazníky (Francie)
"V Evropě je důležité výrobek nejen prodat, ale také prokázat jeho dlouhodobou hodnotu. Vysvětlujeme, že pravidelné užívání nutraceutik je jako členství v posilovně: účinek se kumuluje a je hmatatelný po 3-6 měsících. Lidé, kteří si to uvědomí, se stávají pravidelnými zákazníky."
Co říkají zákazníci na výrobky NSP?
Robert, 45 let, Německo:
"Chlorofyl jsem si poprvé koupil na radu své ženy. Po měsíci jsem přidal Super Omega-3 EPA a Bifidophilus. Nyní cítím stabilní energii, normalizovalo se mi trávení a hlavně - přestal jsem být nemocný v období nachlazení."
Viola, 38 let, Rakousko:
"Zaujala mě myšlenka, že zdraví je výhoda. Nyní jsem na programu Vitamíny a minerály - Super komplex + zinek ALT + chlorofyl. Cítím se lépe než před deseti lety."
Pozice nutraceutik jako investice vám umožňuje nejen prodávat produkt, ale budovat dlouhodobý vztah se zákazníky. Dodává jim důvěru v budoucnost, pomáhá budovat kulturu prevence a posiluje závazek systematicky pečovat o své zdraví.
Pokud chcete zjistit, které produkty jsou pro vás vhodné, nebo získat individuální nabídku, kontaktujte nás ještě dnes. Najdeme pro vás ten nejlepší program s ohledem na vaše cíle a životní styl.
